Opsporing Verzocht Naar Begin Pagina

Toegang tot de fotodatabase van Opsporing Verzocht

Via deze webpagina kunt u toegang krijgen tot de fotodatabase van de rubriek “Opsporing verzocht”. Deze bevat voornamelijk groepsfoto’s van Ridderkerkse schoolklassen en van verenigingen.

De werkgroep “Genealogie en documentatie” heeft de personen op de foto’s een nummer gegeven en u zult zien dat nog niet alle namen bekend zijn en daarvoor roepen wij uw hulp in: Als u ontbrekende namen aan ons door wilt  geven klikt u op de knop ‘Laat het ons weten’. Vermeld uw naam en email adres en geef vervolgens uw aanvullingen op. We zullen die daarna zo spoedig mogelijk verwerken.
Daarnaast voegen we regelmatig nieuwe foto’s toe.

Bestellen van foto’s.

Bij het bekijken van de foto’s zult u zien dat de foto’s aan de onderkant zijn voorzien van de tekst: Stichting Oud Ridderkerk. Dit hebben wij gedaan omdat wij (nog) niet willen dat de foto’s onbeperkt gedownload worden. Wij vragen daarvoor uw begrip.

Echter, als u in het bezit wilt komen van een foto met hoge resolutie, dan kunt u die bij ons, tegen een geringe vergoeding per foto, bestellen. Wilt u dan het fotonummer noteren bij uw bestelling?

De vergoeding bedraagt voor een briefkaartmodel € 2,-,
voor een formaat A5 € 3,- en voor een formaat A4 € 4,-.

Als u in (de buurt van) Ridderkerk woont, kunt u het beste even langs de Oudheidkamer gaan om uw bestelling te plaatsen. Woont u verder weg, bel dan met de heer Jan van der Poel van onze Stichting.

Hij kan u vertellen hoe de foto’s zijn te bestellen en hoe de betaling ervan kan worden geregeld. Zijn telefoonnummer is 0180 412413 Ook kunt u hem per e-mail om inlichtingen vragen:
( jpoel@oudridderkerk.nl )

Naar Opspring Verzocht