Archiefstuk van de Week Naar Index Naar Begin Pagina

Dames Rijsoord in Diergaarde

Duidelijk is dat deze foto in Blijdorp te Rotterdam is gemaakt. Mogelijk in de jaren 1940 – 1945. Een aantal van de dames kennen wij. Het zijn o.a. de gezusters Vaandrager en de dames Visser – van Nes, Romijn – ten Hoor, van der Burg – Blok, Hooimeijer – Bestebreurtje en mevrouw Alblas – Visser. De andere namen ontbreken. Wel weten wij dat zij uit Rijsoord komen.
Als u bij die nummers een naam weet, meld die dan bij de Oudheidkamer, Kerksingel 26, 2981 EH Ridderkerk, telefoon 430 615.Of meld de namen naar rsmit@oudridderkerk.nl.

Van de meeste Ridderkerkers kunnen wij ook een stamboom maken. Wij doen onderzoek naar familiegeschiedenis en ontdekken waar uw voorouders vandaan komen.
In onze Oudheidkamer, bij de werkgroep genealogie, hebben wij een bijzonder verzameling. Wij hebben in de afgelopen 25 jaar duizenden overlijdensadvertenties verzameld. Onmisbaar om deze recente gegevens aan te vullen voor uw stamboom.
Kom gerust langs of maak een afspraak.
Het is altijd interessant om bijvoorbeeld de huwelijksakte of de aangifte van de geboorte van een van uw voorouders te bekijken.

Pagina Omhoog